رونق اشتغال و تولید داخلی با استفاده  صلح آمیز انرژی هسته ای توسط شرکت های دانش بنیان

طاهری گفت: استفاده صلح آمیز از دستاوردهای انرژی هسته ای با کمک شرکت های دانش بنیان در عرصه صنعت، کشاورزی، سلامت و داروسازی موجب رونق اشتغال و تولید داخلی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی طاهری»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا (ع) گفت: 20 فروردین سالروز شهادت هنرمند متعهد انقلاب اسلامی، شهید «آوینی» است که با ابزار هنر خدمات کم‌ نظیری به جامعه ایران اسلامی ارائه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای تربیت هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی باید تلاش بیشتری کنیم تا شاهد محقق شدن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این زمینه باشیم.

وی اضافه کرد: هنر جهادی موجب وحشت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا بن ‌بست‌های واهی و قالب ‌های منفعل را درهم می ‌شکند.

طاهری ضمن بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ‌ای نیز عنوان کرد: عزم ملی دانشمندان ایران اسلامی موجب حرکت کشور در مسیر رشد علمی و بومی ‌سازی صنعت انرژی هسته ‌ای شده است و نمایانگر عزت و اقتدار ایران اسلامی و اراده ملت در رسیدن به استقلال است.

وی با اشاره به شعار سال نیز گفت: استفاده صلح آمیز از دستاوردهای انرژی هسته ای با کمک شرکت های دانش بنیان در عرصه صنعت، کشاورزی، سلامت و داروسازی موجب رونق اشتغال و تولید داخلی خواهد شد.

طاهری با گرامیداشت 21 فروردین به عنوان سالروز افتتاح حساب شماره 100 به ‌فرمان حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تامین مسکن محرومان از مشکلات اجتماعی مهم کشور است که با بسیج دولت و ملت در قالب افتتاح حسابی به شماره 100 دنبال می شود.

وی با محکوم کردن حادثه بمب گذاری در کانون «رهپویان وصال» در شیراز تاکید کرد: شهدای این حادثه در شمار مظلوم ترین شهدای شیراز قرار دارند زیرا مدتها در رسانه ها و توسط مسئولان وقت، کشته شدگان و جانباختگان خطاب می شدند.

کد خبر 1164571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha