آغاز پویش مردمی «فقط به عشق علی(ع)» در استان کهگیلویه و بویراحمد

مظاهری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «فقط به عشق علی (ع)» با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی حسن مظاهری» از آغاز به کار پویش به عشق علی(ع) در استان کهگیلوییه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: در این پویش با تأسی از ابوالایتام حضرت علی(ع)، برای حمایت از هزار نفر از ایتام و محسنین ساکن مناطق محروم که بیشترین نیازمندی را دارند، برنامه‌ریزی شده است.

 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پویش به عشق علی(ع) با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) برگزار شده است، افزود: خیرین و مردم نیکوکار از طریق کد دستوری #۵*۱۰۱۰*۷۸۰* و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۷۷۰۹۸۹  و یا ارسال عدد پنج به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ کمک‌های خود را برای ایتام و محسنین نیازمند واریز کنند.

 

وی افزود: با توجه به اهتمام لازم در راستای تشویق و ترغیب مردم نیکوکار، شماره تماس تمام مدیران کل استان ها در اختیار چهارده شبکه رادیویی(معاونت صدا) جهت ارتباط تلفنی و گفت‌وگو در این خصوص قرار گرفته است.

 

مظاهری تصریح کرد: طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و ... آغاز شده که در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند.

 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر بیش از هشت هزار کودک یتیم و نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از حمایت ۱۱ هزار حامی نیکوکار برخوردار هستند که در پویش «به عشق علی» به دنبال جذب حمایت و کمک بیشتر برای این فرزندان هستیم.

 

وی یادآور شد: حامیان خیر و نیکوکار طرح اکرام و ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته بیش از ۳۲ میلیارد تومان نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

 

مظاهری گفت: مردم خیر و نیکوکار برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین به سایت ekram.emdad.ir   مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال داشته باشند.

 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمیته امداد استان در نظر دارد در ماه مبارک رمضان امسال با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و خیرین نیکوکار و مراکز نیکوکاری، ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع کند.

 

وی افزود: در این زمینه نیز از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می کنیم تا با مشارکت در این برنامه ها یاری گر نیازمندان کمیته امداد باشند.

 

مظاهری به راه های مشارکت خیرین در طرح اطعام مهدوی اشاره کرد و گفت: علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان، نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ کمک‌های نقدی خود را به‌منظور حمایت از ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان پرداخت کنند.

کد خبر 1164577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha