شهید آوینی آیینه تمام نمای یک هنرمند متعهد، انقلابی و متدین است

حجت الاسلام عطاءالهی با بیان اینکه شهید آوینی آیینه تمام نمای یک هنرمند متعهد، انقلاب و متدین است، گفت: رمز موفقیت و ماندگاری شهید آوینی علاوه بر تعهد و اخلاص، آشنایی به رشته های مختلف هنری به ویژه هنر مدرن و به روز بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام « عطاءالهی » امام جمعه زاویه در دیدار با خانواده هنرمند شهید محمد ضیایی و شهید علی ضیایی که به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بر همگان واجب است و باید از هر فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره مند شویم.

 

امام جمعه شهر زاویه افزود: ما مسئولین می بایست قدردان زحمات خانواده های معظم شهدا باشیم چرا که این آرامش و امنیتی کنونی به برکت ایثار و از خود گذشتگی این دلیر مردان است.

 

وی ادامه داد: گاها زبان انسان در برابر ایثار و از خودگذشتی بی منت خانواده های معظم شهدا به ویژه خانواده هایی که بیش از یک شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده اند الکن شده و مطلبی برای ارائه یافت نمی شود.

 

امام جمعه زاویه با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، این شهید بزرگوار را آیینه تمام نمای یک هنرمند متعهد، انقلابی و متدین دانست.

 

حجت الاسلام عطاء الهی رمز موفقیت و ماندگاری شهید آوینی را علاوه بر تعهد و اخلاص، آشنایی به رشته های مختلف هنری به ویژه هنر مدرن و به روز دانست و بیان کرد: تعداد بسیاری از هنرمندان معاصر هم از وی تبعیت کرده و این شهید بزرگوار را الگوی خویش قرار داده اند.

 

کد خبر 1164598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha