نیاز ضروری ۱۳ هزار خانواده مددجود به مسکن/ ۲۳۸۱ واحدمسکونی برای مددجویان امداد ساخته می‌شود

بابایی گفت: ۱۳ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد (ره) استان گلستان فاقد مسکن هستند که یکی از اقدامات جدی ما کمک به تامین مسکن این خانواده‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» در جلسه قرارگاه اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: یکی از خدمات مهم و اصلی کمیته امداد گلستان برای توانممدسازی مددجویان، تامین مسکن موردنیاز آنهاست.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در قالب تفاهم نامه دوجانبه با بنیاد مستضعفان ۳۰۳ واحد مسکونی در مراوه تپه برای مددجویان احداث می شود که تا پایان امسال ساخت این واحدها به پایان خواهد رسید.

 

وی افزود: یک تفاهم نامه ۵ جانبه نیز با محوریت سپاه در دست اقدام است که یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت قرار دارد. همچنین در قالب تفاهم نامه مسکن محرومان نیز یکهزار و ۲۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته خواهد شد.

 

بابایی گفت: ساخت ۲ هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی در دست اقدام است که یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی تکمیل شده است و بقیه واحدهای نیز مشکل دریافت تسهیلات بانکی دارند و بعضا بانک ها از پذیرش سفته زنجیره ای امتناع می کنند.

 

وی اظهار کرد: کمیته امداد برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان امداد ۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت می کند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: ۱۳ هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در استان فاقد مسکن هستند که ۵ هزار خانوار شهری و ۸ هزار خانوار روستانشین هستند. همچنین ۶ هزار مددجو نیز فاقد مسکن هستند که هزار خانوار روستایی و ۵ هزار خانوار در شهرها سکونت دارند.

 

کد خبر 1164612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha