ایجاد  ۵۳هزار شغل در مازندران هدف گذاری شده است

حسینی پور با اشاره به اهمیت تولید، گفت: ما نباید منتظر بمانیم باید اعضای ستاد تسهیل زیرساخت‌ها را آماده کرده و در جهت رفع موانع تولید تلاش کنند، هدف‌گذاری ما ایجاد ۵۳ هزار اشتغال در سال جاری است که امیداریم با کمک پارک علم و فناوری محقق شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۲۱فروردین) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر لزوم هدف‌گذاری برای حل مسائل اساسی استان، اظهار کرد: باید همزمان با توسعه در همه حوزه‌ها به‌خصوص تولید آب هدف‌گذاری کنیم‌ و کار امروز را به فردا نگذاریم.

 

استاندار مازندران افزود: مجموعه تولیدکنندگان ما پس از این همه گرفتاری طی دو سه سال اخیر نگرانی‌هایی دارند، بنابراین تمام دستگاه‌ها تمام توان خود را باید بگذارند تا موانع برطرف شود حتما راهکار وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه بخش خصوصی را باید به مدار بیاوریم، گفت: بخش دولتی نیز باید با برنامه پیش برود، در سال جدید جلسات کارگروه‌های تخصصی به‌ویژه رفع موانع تولید باید مرتب برگزار شده و با دقت پیگیری شود و ضرورت گره‌گشایی در واحدهای تولیدی باید جزو اولویت اول این ستاد باشد.

 

حسینی پور با اشاره به مهم بودن بحث تولید در کشور، عنوان کرد: ما نباید منتظر بمانیم باید اعضای ستاد تسهیل زیرساخت‌ها را آماده کرده و در جهت رفع موانع تولید تلاش کنند، هدف‌گذاری ما ایجاد ۵۳ هزار اشتغال در سال جاری است که امیداریم با کمک پارک علم و فناوری بیش از این اشتغال ایجاد کنیم.

 

وی با بیان اینکه ما در مازندران ظرفیت خوبی داریم، تصریح کرد: سهم همه مجموعه‌ها برای اشتغال در استان باید مشخص شود، مصوباتی که در این ستاد به ثبت می‌رسد لازم الاجرا است، امید آنکه در سال ۱۴۰۱ با برنامه‌ریزی دقیق شاهد اتفاقات خوب در حوزه‌های مختلف باشیم.
 

 

حسینی پور اظهار کرد: بررسی نیازمندی‌ها نسبت به سند آمایش در حوزه‌های تولیدی صنعتی ضرورت دارد، اینکه الان در بحث شهرک‌های صنعتی گره‌های عجیب و غریبی دارد خبر از لزوم بررسی بیشتر می‌دهد.

 

وی افزود: در جلسه ستاد تسهیل باید با اولویت واحدهای اقتصادی و دیگر مراکز فراتر از وظایف خود عمل کنیم، در این راستا میتوان با به‌کارگیری سیاست‌های اساسی در شرایطی که در بحث صادرات دچار مشکل هستیم، نیازهای اصلی را احصا کرده و در مسیر تولید دانش بنیان پیش برویم.

 

حسینی پور یادآور شد: فعالان در حوزه برق باید بدانند ما در طول سالها اگر به وظایف خودمان خوب عمل میکردیم الان اوضاع برق استان اینگونه نبود، ما الان در وضعیت ویژه‌ای به‌سر می‌بریم ، توقع مان این است که مشکلات را حل کنند نه اینکه صورت مسئله پاک شود باید به سمت سرمایه‌گذاری‌های جدید بروند.

کد خبر 1164629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha