با هرگونه تخلف و گرانفروشی کالاهای پرمصرف مردم به شدت برخورد می‌شود.

تیم های مشترک بازرسی بر روند تامین و توزیع و قیمت‌گذاری کالاهای ضروری و پرمصرف بخصوص در ایام ماه مبارک رمضان به صورت روزانه نظارت خواهند داشت و با هرگونه تخلف و گرانفروشی به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بیان داشت: اولین جلسه تنظیم بازار شهرستان با دستور کار نظارت بر بازار، نظارت بر قیمت‌های کالاها به خصوص کالاهای اساسی و بازرسی‌های روزانه از روند تامین ،توزیع و چگونگی قیمت‌گذاری این کالاها  برگزار گردید.

 

نخعی افزود: تیم های مشترک بازرسی بر روند تامین و توزیع و قیمت‌گذاری کالاهای ضروری و پرمصرف  بخصوص در ایام ماه مبارک رمضان به صورت روزانه نظارت خواهند داشت و با هرگونه تخلف و گرانفروشی به شدت برخورد می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: روند نظارت بر بازار از سال گذشته آغاز و همچنان  تداوم خواهد داشت به طوری که در سال گذشته بیش از ۳۵ هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف با اعتباری بیش از ۶۸۰ میلیارد تومان در شهرستان زاهدان برای واحدهای متخلف صنفی تشکیل شده است.

 

فرماندار زاهدان در خصوص تامین اقلام ضروری نیز در شهرستان زاهدان افزود: به دلیل سفر های نوروزی هم وطنان و تعطیلی برخی از کارخانه‌های تولیدی اقلامی همانند روغن، شاهد کاهش این محصول در بازار بودیم که خوشبختانه با توجه به تدابیری که در جلسه ستاد تنظیم بازار استان و هم ستاد تنظیم بازار شهرستان اتخاذ گردید مردم عزیز در این خصوص به امید خدا دیگر دغدغه  نخواهند داشت و تمام تلاش مسئولین بر تامین و توزیع به موقع این کالاها است.

کد خبر 1164636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha