استفاده از ظرفیت واحدهای صنعتی قزوین برای راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات غذایی

پیله فروش گفت: استان قزوین دارای واحدهای صنعتی و کشاورزی متنوعی است که محصولات مختلفی را تولید کنند که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد و برای رفاه هرچه بیشتر مردم نمایشگاه دائمی را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «میثم پیله فروش» شب گذشته (یکشنبه 22 فروردین) در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح ضیافت در جمع خبرنگاران بیان کرد: این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده برپا شده است که در واقع مهمترین هدف در برپایی چنین نمایشگاه هایی حذف واسطه ها و ارائه محصولات با قیمت مناسب و افزایش قدرت خرید مردم است.

 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه ها به ویژه در ایامی مانند ماه مبارک رمضان سبب شده تا قدرت خرید مردم بیشتر شده و اقلام را به راحتی خریداری کنند و از طرفی با توجه به حضور شرکت های متنوع در نمایشگاه دسترسی مردم به اقلام مختلف هم افزایش می یابد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به تأثیر برگزاری چنین نمایشگاه هایی امیدواریم برگزاری اینگونه نمایشگاه ها در استان استمرار داشته باشد تا مردم هم بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تر و دسترسی بیشتر خریداری کنند.

 

پیله فروش خاطر نشان کرد: استان قزوین دارای واحدهای صنعتی و کشاورزی متنوعی است که محصولات مختلفی را تولید کنند که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد و برای رفاه هرچه بیشتر مردم نمایشگاه دائمی را راه اندازی کرد.

 

گفتنی است نمایشگاه طرح ضیافت تا 26 فروردین از ساعت 15 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما آماده بازدید عموم مردم است.

 

کد خبر 1164656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha