برپایی سفره کریمانه افطار در مسجد جامع شهر ناغان

سليمی ناغانی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) شهر ناغان در ماه میهمانی خدا با برپایی سفره های کریمانه افطار میزبان روزه داران مسجدی و اعضای کانون های مساجد هستند.

«فاطمه سليمی ناغانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) شهر ناغان در ماه میهمانی خدا با برپایی سفره های کریمانه افطار میزبان روزه داران مسجدی و اعضای کانون های مساجد هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ افطاری ساده، این طرح به صورت خودجوش و مردمی و با همکاری و تلاش فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: گستردن سفره های ساده افطاری در ایام ماه مبارک رمضان به دور از هرگونه زرق و برق و تجمل بهترین نمونه برای ترویج فرهنگ افطاری ساده است.

 

سليمی ناغانی گفت: اجرای طرح تلاوت نور با قرائت یک صفحه از آیات متبرک قرآن کریم به همراه قرائت ترجمه و بیان تفسیر آن آیات، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و دادان افطاری از برنامه های اجرای بود که توسط اعضای کانون امام جعفر صادق (ع) در مسجد جامع شهر ناغان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: ماه مبارک رمضان به دلیل برخورداری از برکات و فضیلت های فراوان، دروازه ای به روی اعمال خیر و پسندیده می گشاید و در ایامی که روزهایش بهترین روزها و شبهایش بهترین شب ها است، همدلی در بسیاری از اعمال از جمله اطعام نیازمندان و مشارکت در گستردن سفره های افطاری به منصه ظهور می رسد.

 

وی یادآور شد: تهیه بسته های معیشتی، ذبح گوسفند و توزیع بسته های گوشت قربانی نذری و دستگیری از نیازمندان، تهیه غذای گرم و توزیع بین خانواده های نیازمند از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) شهر ناغان در ماه مبارک رمضان است.

 

کد خبر 1164670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha