حسینیه اعظم زنجان مقصد چهارمین دیدار عمومی  و مردمی مسئولان قضایی استان زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان به همراه دادستان مرکز استان و معاون قضایی با حضور از پیش اعلام نشده در جمع نمازگزاران و روزه داران حسینیه اعظم زنجان پای صحبت‌ها و دردل های آنها نشست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در هشتمین روز از ماه میهمانی خدا به همراه دادستان مرکز استان و معاون قضایی با حضور از پیش اعلام نشده در جمع نمازگزاران و روزه داران حسینیه اعظم زنجان پای صحبت‌ها و دردل های آنها نشست.

 

حجت الاسلام سید اسماعیل صادقی نیارکی، هدف از حضور مسئولان قضایی در جمع مردم را شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مردم بیان کرد و افزود: حضور در میان مردم و دسترسی آسان مردم برای پیگیری مشکلات و پرونده ها یک توفیق الهی است که باید قدر دان این نعمت بود.

 

رییس کل دادگستری زنجان بیان کرد :این دیدار های عمومی و مردمی در راستای تاکیدات و دستورات رییس قوه قضاییه به مسئولان دستگاه قضایی استانها  مبنی بر حضور در مساجد در ماه مبارک رمضان انجام می شود  که در استان برای اجرای منویات رییس قوه  تقسیم کار برای تمامی مسئولان قضایی و قضات  انجام شده که امیدواریم این حضور موجب حل مشکلات مردم  فراهم کند

 

وی در ادامه اظهار کرد: حضور مسئولان در میان مردم و شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مردم  نباید مختص این  ماه مبارک باشد ،بلکه در طول سال این کار با جدیت ادامه  یابد.

کد خبر 1164679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha