زیر بار توافق ضعیف نمی رویم/ خواست ما رفع همه تحریم ها است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران زیر بار توافق بد نخواهد رفت، گفت: خواست ما رفع همه تحریم ها است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد ادامه مذاکرات گفت: ما دنبال رفع همه تحریم ها هستیم چرا که به همه وظایف مان در بحث همکاری با آژانس عمل کرده و همه را رعایت می کنیم و اعتقاد داریم باید همه تحریم ها رفع شود. اینها نمی توانند ساختار تحریم ها را حفظ کنند و در مورد تحریم ها شل کن و سفت کن در بیاورند و سر ما را مجددا کلاه بگذارند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما زیر بار توافق ضعیف و برد باخت که برد آن برای طرف مقابل باشد و باخت آن برای ما باشد، نمی رویم. ما دنبال توافق برد برد هستیم. اگر آنها حسن نیت و جدیت داشته باشند، استقبال می کنیم اگر که نه ما دنبال منافع ملی و نتیجه خوب هستیم چه با توافق و چه بی توافق ما دنبال نتیجه خوب هستیم.

 

وی تصریح کرد: حریف فشار روانی ایجاد کرده است که امتیاز بیشتری بگیرد، آنها فکر می کنند ما به توافق نیاز داریم در حالی که خودشان بیشتر به این توافق نیاز دارند، در حال حاضر جنگ روانی راه می اندازند که امتیاز بیشتری بگیرند.

 

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما بدون توجه به برجام بودجه سال 1401 را بستیم و کشور را با اتکا به ظرفیت های درون زا اداره می کنیم، بر روی نتیجه برجام و مذاکرات حساب نمی کنیم و سعی می کنیم کشور را منهای توافق و مذاکره اداره کنیم. از نظر ما توافق و مذاکره مسئله فرعی است و مسئله مهم برای ما کشور است، به همین دلیل هرچه مذاکرات طول بکشد برای ما فرقی نمی کند.

 

 

کد خبر 1164753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha