۴۳۵ واحد مسکونی در روستاهای خراسان شمالی افتتاح شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره)، بهره برداری از ۴۳۵ واحد مسکونی در روستاهای استان آغاز شد.

«علی محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: این تعداد واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی ساخته و مقاوم سازی شده است که از دهه فجر سال گذشته تا کنون به مرحله بهره برداری رسیده و برای آن ۳۴۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۶ طرح هادی و آسفالت معابر روستایی آماده افتتاح است که این طرح ها در روستاهای ولی آباد و مقصود آباد اسفراین، کاریز در راز و جرگلان، ارگ در بجنورد، قزلر در مانه و سملقان و نجف آباد در فاروج اجرایی شده و به بهره برداری رسیده است.

 

محمدی افزود: در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) طرح هادی روستای هاور در شهرستان مانه و سملقان وارد مرحله اجرایی می شود و کلنگ توسعه روستای زوارم در شیروان هم بر زمین زده خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهدای سه هزار و 276 جلد سند مالکیت روستایی و شهری استان گفت: هزار و ۶۱۵ جلد سند مالکیت روستایی و هزار و ۶۶۱ جلد سند مالکیت در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت هم در اختیار مالکان قرار می گیرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: ارزش ریالی مجموع طرح های قابل افتتاح حدود ۴۱۱ میلیارد ریال است.

 

کد خبر 1164763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha