در حوزه هنری انقلاب اسلامی تاکید بر تربیت هنرمند متعهد و انقلابی داریم

صفدری، گفت: هنر اصیل و درست و واقعی که ما در انقلاب مشاهده می‌کنیم، قداست دارد و ما در حوزه هنری انقلاب اسلامی تاکید بر تربیت هنرمند متعهد و انقلابی داریم.

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:‌ شهید سید مرتضی آوینی خالق مجموعه تلویزیونی روایت فتح هنرمندی بودند که اعتقادات شان را با هنر  و عمل به منصه ظهور رساندند و در این راه با تقدیم جان خود به یاران شهیدش پیوست و این تعهد انقلابی این هنرمند بزرگوار موجب آن شد که روز سالروز شهادت ایشان با عنوان روز هنر انقلاب نامگذاری شود.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه ها تحول به وجود آمده از جمله عرصه هنر که با انقلاب اسلامی تحولی شگرف و آمیخته با اندیشه های ناب اسلامی به مردم تحویل داده شده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: هنر واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که یک مبنا و درک درستی از آن اتفاق افتاده باشد و این هنر باید بتواند رسالت خود را در نشر حقایق و واقعیت‌ها در حوزه انسانی، اعتقادی و حوزه‌های متعدد ایفا کند.

 

 

صفدری تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست که بعد از سال‌ها این فرصت و میدان را برای اهالی هنر فراهم کند که آن هنر واقعی و رسالت اصلی هنرمندان را در این میدان بتوانند ایفا کنند.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: عرصه و عرضه ی هنر بسیار نکته برجسته ای است که انسان ها را به زیبایی دعوت می کند چون هنر بهترین مقوله برای بیان زیبایی هاست.

 

کد خبر 1164767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha