فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از مراکز دولتی شروع شود

حجت الاسلام مدبر گفت: باید برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از ادارات و مراکز دولتی و اماکن و صنوف شروع کرد چرا که اگر جلو بعضی از منکرات گرفته نشود دیگر قابل کنترل نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (دوشنبه ۲۲ فروردین) در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم گفت: یکی از مکان هایی که همواره می‌توان مطالبات را  به مسئولین اعلام کرد نماز جمعه است چرا که هر هفته میز خدمت و دیدار مستقیم مسئولین با مردم برقرار است و البته  استدعای بنده این است که این جلسات رو در رو استمرار داشته باشد.

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه ریشه بسیاری از منکرات در فضای مجازی است و برای جلوگیری از ولنگاری این فضا باید مسئولین فکری کنند، افزود: البته باید توجه داشت که همه مسائل در جهرم حل نمی‌شود و نیاز به عزم و برنامه ریزی و حمایت ملی دارد.

 

به گفته وی اگر  مسئولیت شرعی از طرف شهروندی اجرا نشد دلیلی بر عدم  اجرای آن توسط مسئولین نیست بنابراین باید برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از ادارات و مراکز دولتی و اماکن و صنوف شروع کرد چرا که اگر جلو بعضی از منکرات گرفته نشود دیگر قابل کنترل نیست.

 

حجت الاسلام مدبر در پایان این نکته را هم متذکر شد که بر روی  منکراتی که به تازگی در حال  گسترش است همچون استفاده از آلات موسیقی در آرامستان ها باید بیشتر حساس بود.

کد خبر 1164789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha