اقدامات کانون پرورش فکری فارس سرمایه گذاری فرهنگی است

کامرانی گفت: اقدامات کانون پرورش فکری فارس در تربیت کودکان و نوجوانان در تراز جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد و یک سرمایه گذاری فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 22 فروردین) در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان استهبان گفت: حمایت فرمانداری استهبان از مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر، قابل تقدیر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس خواستار همکاری بیشتر با فرمانداری استهبان شد و ادامه داد: کانون پرورش فکری فارس با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری متنوع در راستای ترویج ارزش ‌های انقلاب تلاش می کند و به همکاری سایر سازمان ها نیز نیاز دارد.

وی اضافه کرد: امور فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری فارس به عنوان تخصصی ‌ترین نهاد متولی به انجام می رسد و در این حوزه ضمن تولید محتوای مناسب، نسل جدید با محتواهای به روز و مناسب آشنا می شوند که در تربیت کودکان و نوجوانان در تراز جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد.

کامرانی با اشاره به بیانات ‌مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: به فرموده ایشان، «این کانون با نسلی سر و کار دارد که هر چه را فرا بگیرد در او ماندگار می ‌شود» که این یک سرمایه گذاری فرهنگی است.

وی اعلام کرد: ۵۸ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با حضور مربیان و کارشناسان توانمند، پذیرای کودکان و نوجوانان است و در بحران کرونا نیز فعالیت های کانون تعطیل نشد و با بهره از فضای مجازی و کارگاه های آموزشی، گستردگی خود را بیشتر کرد.

کد خبر 1164804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha