انتصاب مدیر کانون «مهدیه» همدان  به عنوان مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان

«غلامرضا فريدوني» مدير کانون فرهنگي هنري مهديه همدان به عنوان مدير کل دفتر امور فرهنگي و اجتماعي استانداري همدان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «غلامرضا فریدونی»  از چهره‌های فعال فرهنگی و اجتماعی استان است که با تجربیات ارزشمندی که در عرصه‌های مختلف از آن بهره‌مند هستند این مسئولیت مهم را عهده‌دار شده که از خداوند برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

 

  غلامرضا فریدونی، معلمی است که  او را به فعالیت در مسجد مهدیه همدان،  مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیه ، هیأت محبین‌المهدی و فرماندهی پایگاه شهید یوسفی می‌شناسند. او  در بین اهالی رسانه همدان هم چهره ای شناخته شده است و سالهاست که در کنار تعلیم و تربیت آینده سازان جامعه، به عنوان سرپرست روزنامه کیهان در همدان هم فعالیت رسانه ای دارد.

 

غلامرضا فریدونی، دکتری فقه و حقوق اسلامی دارد.دبیر آموزش وپرورش، استادی دانشگاه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی، فعال اجتماعی و فعال در حوزه رسانه، سرپرست نشریه کیهان استان، مدیرمسئول نشریه همدان سلام و مدیرعامل خیریه دارالاحسان مهدیه همدان از جمله سوابق علمی، و مدیریتی وی محسوب می شود.



گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری مهدیه مسجد مهدیه همدان از کانون‌های قدیمی و فعال استان است که در زمینه های مختلف در حال فعالیت است. این مجموعه از کتابخانه و خانه دیجیتال مجهز نیز برخوردار است.

 

 

کد خبر 1164808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha