اجرای چهاردهمین طرح نذر قربانی ویژه ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، گفت: در آستانه سومین سال اجرای طرح نذر قربانی اول ماه چهاردهمین مرحله آن همزمان با ماه رمضان اجرا شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:در آستانه سومین سال اجرای طرح نذر قربانی اول ماه ۱۲۰۰بسته گوشت گوسفندی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان های روانسر، ثلاث باباجانی، صحنه، کنگاور و  در کنار

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود: این مرحله از توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان به عنوان سومین سال و مرحله با همکاری مؤسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) قم و خیّرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه انجام گرفت.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: به دنبال لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مساوات و کمک به معیشت اقشار محروم جامعه،  کانون‌های فرهنگی و هنری به کمک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و همچنین برنامه «سمت خدا»  با طرح قربانی تامین گوشت قرمز برای خانواده بی بضاعت در این روزهای بسیار مشکل شده؛  به همین خاطر کانون فرهنگی، هنری تامین این کالای ضروری و مورد نیاز در دستورکار قرار داده است.

 

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: این دوازدهمین مرحله ارسال محموله از طرف برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم برای استان کرمانشاه است که جمعا با دو مرحله ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم ۱۴ مرحله گوشت گرم با حفظ حرمت خانواده های کم برخوردار در استان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه اظهار کرد:توزیع گوشت در کنار یکی از المان هایی که معرف شهر کرمانشاه است انجام به شهرستان ها ارسال می شود .

 

 

وی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در مام مبارک رمضان و بدی هوا  در راستای حفظ سلامت اعضا و مدیران کانون ها  استثنائاً این مرحله با مسئولیت یک کانون معین انجام و مدیران کانون ها در هر شهرستان سهمیه خانواده های نیازمندی که از هر مسجد معرفی شده تحویل و توزیع می کنند.

 

 

حجت الاسلام کلات پور گفت: وزن هر بسته یک کیلو و نیم  و به ارزش ۳۵۰ هزار تومان است .

 

کد خبر 1164830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha