لزوم حمایت اتاق اصناف فارس برای برپایی نمایشگاه شرکت های دانش بنیان

فرهادی گفت: شرکت های دانش بنیان ایده و طرح های خوبی دارند اما از نظر مالی پشتوانه ضعیفی دارند و اتحادیه ها و اتاق اصناف فارس می توانند به عنوان حامی مالی به این شرکت ها برای برپایی نمایشگاه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (دوشنبه 22 فروردین) در دیدار با اعضای هیئت رئیسه و رئیس اتاق اصناف استان فارس گفت: حمایت از تولید دانش بنیان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) در اولویت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس قرار دارد.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: برای تحقق این مهم، برگزاری جلسات مهم هم افزایی با دستگاه های مختلف استان را در نظر گرفته ایم و ایده های خود را به دستگاه های مختلف ارائه می کنیم.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ رکورد نمایشگاهی کشور با اجرای برنامه های کیفی و تخصصی توسط نمایشگاه های بین المللی فارس شکسته خواهد شد و در کنار برگزاری نمایشگاه های تخصصی، فعالیت های فرهنگی و دینی نیز برگزار می شود که ایام ماه مبارک رمضان و محرم فرصت مناسبی برای برگزاری این برنامه هاست.

وی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان ایده و طرح های خوبی دارند اما از نظر مالی پشتوانه ضعیفی دارند و اتحادیه ها و اتاق اصناف فارس می توانند به عنوان حامی مالی به این شرکت ها برای برپایی نمایشگاه کمک کنند.

کد خبر 1164836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha