چهره های برگزیده هنر انقلاب اردبیل به دیدار شاعر و جانباز دفاع مقدس رفتند

چهره های برگزیده هنر انقلاب اردبیل همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با «شهاب الدین وطن دوست» شاعر و نویسنده اردبیلی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، چهره های برگزیده هنر انقلاب اردبیل همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با «شهاب الدین وطن دوست» شاعر و نویسنده اردبیلی دیدار کردند.

 

در این دیدار «رضوان باقلاچی» مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، «امیر رجبی» رئیس حوزه هنری استان، «پروانه رضاقلیزاده» مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان اردبیل حضور داشتند.

 

زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین تجلیل از خانواده‌ها و همسران جانبازان دوران دفاع مقدس از مواردی بودند که در این دیدار مطرح شد.

 

«شهاب الدین وطن دوست» شاعر و نویسنده اردبیلی و بازنشسته آموزش و پرورش که در عملیات والفجر 8 به افتخاز جانباز شیمیایی نایل شدند، ایشان 11 عنوان کتاب را به رشته تحریر درآورده اند.

 

کتاب‌های سخن دل (اورک سوزی)، پرواز تا خدا، تاماشا، چشم در چشم فاو، هفتاد و دو بیت شعر زیبا، تپش لحظه‌ها، اذان نابهنگام، سپیدجامگان آسمانی، بلاجویان دشت کربلایی، زنگ شهادت، پارلاق اولدوزلار از جمله آثار ایشان است.

کد خبر 1164861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha