مساجد و بارگاه‌های زیارتی در بین مسلمانان از امن‌ترین و با آرامش‌ترین مکان‌ها است

براتی، گفت: مساجد و بارگاه‌های زیارتی در بین مسلمانان از امن‌ترین و با آرامش‌ترین مکان‌ها است ،برابر توصیه‌های دینی هرجا انسان مسلمان احساس ترس، دلهره و نا امنی داشت، بهترین پناهگاه برای او مساجد و اماکن زیارتی خواهد بود.

محمد براتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ماه مبارک رمضان بعنوان ماه میهمانی خداوند عزوجل مزید بر ارزشمندی حضور در این اماکن مقدس و امن الهی خواهد بود.

 

امام جمعه ازگله افزود: عناصر فریب خورده و کوردلی که از سوی اربابانشان به نام دین و به نام اسلام قصد ضربه زدن به دین و اسلام را دارند، تقدس این اماکن و جان انسان‌های بی گناه برایشان اهمیتی ندارد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در این ماه مبارک که سراسر رحمت، مهربانی، آرامش و مغفرت است، بدون هیچ وجدان انسانی اقدام به عملی تروریستی نموده و به غیر تعدی به ساحت مقدس حرم رضوی، به مقام روحانیت دست‌درازی کرده و باعث شهادت و مجروح کردن چند طلبه ارزشی که بیشتر عمر و وقت خود را صرف امورات جهادی و محرومیت‌زدایی نموده‌اند می‌شوند.

 

براتی تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان استکبار جهانی دستان جنایتکار خود را به خون پاک روحانی جهادی و مخلص حجت الاسلام شهید اصلانی وحجت الاسلام دارایی نیز مجروحیت یک طلبه جهادی دیگر حجج السلام پاکدامن و دارایی آغشته کرد واین اقدام وقیحانه که بخشی از سناریوی آمریکایی است از یک اتاق فرمان می گیرد. در این اقدامات تروریستی، شایعه پراکنی ها و اختلافات مذهبی؛ شیعه و سنی و ایران و افغانی هدف گرفته شده است.

 

 

 

کد خبر 1164910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha