انتشار فراخوان طراحی المان و آذین‌بندی مناسبت‌های ملی و مذهبی در اهواز

سازمان زیباسازی شهرداری اهواز فراخوان طراحی المان و آذین بندی مناسبت‌های ملی و مذهبی را در ۱۴ محور منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سازمان زیباسازی شهرداری اهواز، فراخوان طراحی المان و آذین بندی مناسبت‌های ملی و مذهبی منتشر کرد.

 

محورهای فراخوان در ۱۴ موضوع اعلام شده که شامل عید سعید فطر، روز جهانی کارگر، سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، عید سعید قربان، عید سعید غدیر خم، تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی، استقبال از مهرماه، شب یلدا، ولادت حضرت فاطمه (س)، جشن پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، ولادت امام علی (ع)، مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، ولادت امام عصر (عج)، استقبال از بهار ۱۴۰۲ است.

 

بخش‌های فراخوان شامل المان‌های موقت و آذین‌بندی است که المان‌های موقت شامل ایده خلاقانه با رویکرد موقتی و مناسبتی است که علاوه بر سادگی در ساخت و ارزان بودن، ماندگاری را در این ایام داشته باشد و هنرمندان جهت خلق ایده خود تا حد ممکن از استفاده فلز خودداری کنند.

 

آذین بندی نیز شامل طرح‌های نوآورانه و خلاقانه المان‌های نوری است که متناسب با محل اجرا در فضاهای شهری باشد و هنرمندان می‌توانند تمامی عرصه‌های شهری شامل میادین، دیواره و ستون پل‌ها، جداره‌ها، پیاده راه‌ها و عناصر شهری را در نظر گرفته و طبق وضعیت موجود ایده‌های خود را اعمال کنند.

 

مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۲۱ اردیبهشت و تاریخ داوری آثار ۲۶ اردیبهشت است و نتایج داوری نیز ۳۱ اردیبهشت اعلام می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://urbandesign.ahvaz.ir/ مراجعه کنند.

 

کد خبر 1164911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha