اجرای سفره های مهربانی رمضانی با مشارکت موسسات خیریه از اولویت های بهزیستی فارس است

هوشیار گفت: یکی از فعالیت های بهزیستی فارس در ماه مبارک رمضان که با مشارکت خیران و موسسات خیریه به انجام می رساند برگزاری سفره های مهربانی و توزیع بسته های معیشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (دوشنبه 22 فروردین) در مراسم توزیع بسته های معیشتی طرح «افطار 15» در جمع خبرنگاران گفت: یکی از فعالیت های بهزیستی در ماه مبارک رمضان که با مشارکت خیران به انجام می رساند، سفره های مهربانی و توزیع بسته های معیشتی را دنبال می کند.

سرپرست بهزیستی فارس افزود: در مراکز شبه خانواده بهزیستی فارس، امسال برای اولین بار طرح روزه اولی ها و روزه کله گنجشکی برگزار شده است تا فرهنگ روزه داری از سنین کم نهادینه شود.

وی اضافه کرد: محافل انس با قرآن در مراکز شبه خانواده بهزیستی فارس در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و در شهرستان شیراز تمام موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس برنامه های افطار و توزیع بسته های معیشتی در این ماه مبارک برگزار می شود.

هوشیار تاکید کرد: برای جمع آوری فطریه نیز برنامه هایی دنبال می شود و طرح «افطار 15» اقدام موثری توسط خیران و موسسه خیریه «حجت ابن الحسن العسکری (عج)» شیراز برای حمایت از نیازمندان در ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 1164945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha