دینداری و معنویت بی نظیری در وجود صیاد شیرازی وجود داشت/ موفقیت های نظامی صیاد شیرازی

امیر سرتیپ حدادی سامانی در وصف شهید صیاد شیرازی گفت: دینداری و معنویت بی نظیری در این فرمانده شجاع ارتش در کنار سایر خصوصیات فردی وجود داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ علی حدادی سامانی در نشست هفته ارتش و گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهد علی صیاد شیرازی در بین فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی شهید نصر

اصفهان اظهارداشت: این شهید بزرگ و فرمانده شجاع اسلام در جنبه نظامی، معنوی و مردمی  دارای شاخصه های اخلاقی مورد توجهی بود.

 

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود:‌ دینداری و معنویت بی نظیری در این فرمانده شجاع ارتش در کنار سایر خصوصیات فردی وجود داشت که این شاخصه موجب موفقیت های زیادی برای ایشان در زندگی شخصی او بود.

وی ادامه داد: کسب معارف اسلامی در نزد شخصیت های بزرگی مثل آیت الله بهاالدینی سبب کسب معرفت و رشد فکری و دینی او شده بود که رژیم طاغوت او را همواره تحت نظر داشت.

امیر سرتیپ حدادی، کسب چنین معرفت و جایگاهی را برای فرماندهان و کارکنان ارتش مهم دانست و اذعان داشت: ادامه مسیر چنین شخصیت هایی در بین کارکنان نظامی نیروهای مسلح وجود دارد.

 

*موفقیت های نظامی صیاد شیرازی

 

وی با اشاره به فعالیت های نظامی شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن فعالیت های زیادی را برای توسعه زیرساخت ها و فرماندهی نظامی کشور انجام داد و افتخارات زیادی را نیز بدست آورد.

 

به گفته این فرمانده ارشد پدافند هوایی، مدیریت و تدبیر شهید صیاد شیرازی برای همه فرماندهان و شخصیت های بزرگ ارتش روشن است که در جنگ هشت ساله و پس از آن چگونه نقش آفرینی کرد.

 

وی ادامه داد: مسئولیت او در دوران بنی صدر نیز مشخص است که اختلاف با آن باعث برکناری شد که البته پس از برکناری بنی صدر مجدد این فرمانده شجاع به مسئولیت خود بازگشت.

کد خبر 1165004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha