شهادت شهید مدافع وطن « رضا هدایتی» احراز شد

نظری با اعلام تائید احراز شهادت شهید مدافع وطن رضا هدایتی گفت: پس از گذشت پنج ماه از شهادت رضا هدایتی وضعیت این شهید احراز و سنگ قبر او نصب شد.

« امیر نظری » امروز (سه شنبه ، 23 فروردین ) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: پس از طی مراحل اداری در مرزبانی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهادت شهید مدافع نظم و امنیت وطن، شهید « رضا هدایتی» تایید و احراز شد.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران انزلی اظهار داشت: به علت طولانی شدن مراحل اداری شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که با رایزنی های انجام شده مرزبانی استان گیلان و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان این شبهات برطرف شد.

 

وی افزود: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران انزلی بدون فوت وقت، سنگ قبر شهید مدافع وطن را آماده و با رضایت خانواده این شهید نصب شد.

 

شهیدرضا هدایتی سرباز هنگ مرزی سردشت بود که برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد تروریست‌ها شد و بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای شهر انزلی به خاک سپرده شد. این شهید اهل شهرستان بندرانزلی بود و ۲۰ سال سن داشت و حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه «بلفت» واقع در ۱۵ کیلومتری شهرستان سردشت به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

 

گفتنی است، شهرستان بندرانزلی ۴۱۸ شهید جنگ تحمیلی، ۲ شهید مدافع حرم و یک شهید مدافع وطن دارد و حرم ۶ شهید گمنام در این شهرستان قرار دارد.

کد خبر 1165008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha