امسال روز قدس روز ویژه ای در تمام دنیا خواهد شد/فروپاشی رژیم صهیونیستی قابل مشاهده است

صدرالحسینی با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی را از درون می توانیم مشاهده کنیم، گفت: امسال روز قدس روز ویژه ای در تمام دنیا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سیدرضا صدرالحسینی، کارشناس و تحلیلگر مسائل غرب آسیا و امور بین الملل شب گذشته (دوشنبه ۲۲ فروردین) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی را از درون می توانیم مشاهده کنیم، گفت: امسال روز قدس روز ویژه ای در تمام دنیا خواهد شد. تمام حرکت هایی که از تقریبا از 40 سال قبل به این طرف در موج های مختلف و انتفاضه های گوناگون مشاهده می کنیم، تکه های یک زنجیر هستند که باید به گلوی نظام سلطه و رژیم غاصب صهیونیستی بیفتد.

 

وی با بیان اینکه همه این حرکت ها را می توانیم در قالب مبارزه یک مردم مظلوم اما مقاوم و ایستاده ببینیم که در شکل ها و انتفاضه های مختلف بروز و ظهور پیدا می کند، گفت: اتفاقاتی که در هفته های گذشته در پایتخت رژیم صهیونیستی افتاد دارای اهمیت بود به دلیل اینکه تصور می شد در غزه یا در مناطقی که دور از مرکز امنیت رژیم صهیونیستی است این اتفاقات می افتد.

 

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه در طول پنج دهه گذشته با تبلیغات و امکاناتی که به رژیم صهیونیستی داده اند، تلاویو یک نقطه امن معرفی می شد، اضافه کرد: اتفاقاتی که در هفته اخیر افتاد این هیمنه را شکست در واقع نشان داد که نه تنها گنبد آهنین نمی تواند از رژیم صهیونیستی حمایت کند بلکه سرویس های اطلاعاتی مختلف داخلی و خارجی هم این توان را ندارند که در مقابل مقاومت ایستادگی کنند.

 

صدرالحسینی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی، سیاسی و امنیتی، امروز شکنندگی های واقعی در رژیم صهیونیستی ایجاد شده است، افزود: تمام تبلیغات 40 سال گذشته که بخشی از کشور موعود و سرزمین موعودی که صهیونست ها تبلیغ می کردند الان شکسته شده است. در تنش هایی که در طول دو سال گذشته رخ داد، اتفاقاتی که نتانیاهو در زمان نخست وزیری رقم زد، مجدداً بازگشت و مهاجرت معکوس را به شدت دیدیم. قطعاً شرایطی به وجود آمده است که رفتن به سمت سرزمین های اشغالی برای هیچ یک از کسانی که حتی با تبلیغات یهودیت این کار را انجام می دهند، نخواهد افتاد.

 

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه به نظر می رسد همانطور که بعضی از رهبران فلسطینی می گویند دیگر نیازی به استفاده از موشک نیست، اتفاقاتی در داخل رژیم صهیونیستی افتاده است که باید این سرزمین را رها و خارج شوند، گفت: اصل تشکیل حاکمیت غاصبانه اشتباه بوده یعنی از ابتدا هیچ پایه و اساسی نداشته است. جنین یک نقطه ای فلسطین اشغالی است که تصور می کردند نمی توانند روی حوزه مبارزاتی و مقاومتی حساب کرد اما بعد از اینکه متوجه شدند بخشی از این اقداماتی که در تلاویو صورت گرفته توسط جوانان متولد شده و تعلیم یافته در جنین رخ داده، فشارهای خودشان را در این منطقه افزایش دادند.

 

صدرالحسینی با بیان اینکه با توجه به کاهش توان کووید 19 در روز قدس خواهیم دید، مردم دنیا در طول دو سال گذشته تنفر خودشان را نسبت به رژیم صهیونیستی در گلوها برای روز قدس نگه داشته اند، گفت: سکوت خبری در آنجا جایی نخواهد داشت و رسانه های بین المللی مجبور هستند حتماً از جهت حرفه ای راهپیمایی ها و تجمعات را در روز قدس پوشش دهند.

کد خبر 1165021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha