آغاز دوره های آموزش قرآن کریم هم زمان با ماه مبارک رمضان

ملیحه یونس زاده گفت: هم زمان با ماه مبارک رمضان دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی و روانخوانی به صورت حضوری آغاز شده است.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان، گفت: طرح جز خوانی قرآن کریم همچون سال های گذشته همزمان با اولین روز از این ماه مبارک آغاز شده است.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: این طرح هر عصر راس ساعت ۱۸ با رعایت نکات بهداشتی اجرا می شود.
 
وی بیان کرد: بیان احکام با محوریت احکام نماز و روزه یکی دیگر از برنامه های ویژه رمضان است که روزانه به مدت ۱۰ دقیقه قبل از اذان مغرب توسط امام جماعت مسجد اجرا می شود.
 
یونس زاده اظهار کرد: هم زمان با ماه مبارک رمضان دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی و روانخوانی را آغاز کرده ایم.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: طرح ضیافت کریمانه یکی دیگر از ویژه برنامه های این ماه مبارک است و در این راستا هر شب پس از اقامه نماز مغرب، نمازگزاران بر سر سفره افطاری که بچه مسجدی ها تدارک دیده اند، می نشینند.
 
وی در خاتمه با یادآوری این مطلب که در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، مسجد توسط اعضای کانون غبار روبی و عطر افشانی شد، عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این ماه مبارک، انتشار ادعیه و راهکارهای زندگی موفق در هر جز قرآن کریم است که در قالب عکس نوشت روزانه در گروه های مجازی منتشر می شوند.
کد خبر 1165023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha