جشنواره فرهنگی، ورزشی مساجد یادواره شهید خلیل تختی نژاد در بندرعباس برگزار می شود

جهانداری از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی مساجد یادواره شهید خلیل تختی نژاد( جام رمضان ) در شهر بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رسول جهانداری » در نشست خبری تشریح برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این جشنواره که با محوریت مساجد برگزار می شود، جوانان و نوجوانان در دو بخش برادران و خواهران در رشته های گل کوچک، فوتبال دستی، تفنگ بادی، تنیس روی میز و دارت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی از برگزاری چهاردهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس به عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه های ماه رمضان (یادواره شهید ابراهیم هادی ) یاد کرد و افزود: این المپیاد ۲۳  فروردین امسال آغاز به کار می کند.

 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: این المپیاد در رشته های دارت، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دومیدانی، پرتاب آزاد، بسکتبال، والیبال ساحلی و سالنی، فوتبال، ضربات پنالتی ویژه مدیران و همچنین شطرنج، دارت، شنا و دوچرخه سواری ویژه فرزندان کارکنان شهرداری برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: اجرای طرح مهمانی از مردم میزبانی از شهدا یکی دیگر از برنامه های ماه ضیافت الله است که در قالب این طرح هرشب یکی از مساجد بندرعباس با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، سفره افطاری ساده ای را برای مردم تدارک می بینند.

 

جهانداری از برگزاری جشن کله گنجشکی ها همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع ) به عنوان یکی دیگر از برنامه ها نام برد و بیان کرد: این جشن ویژه کودکان و به صورت جُنگ شادی با برنامه های متنوع شامل اجرای برنامه های شاد با دعوت از گروه تلویزیونی کودک شبکه استانی خلیج فارس(پرپروک)، پرواز بادبادک ها باهمکاری هیئت ورزش های همگانی، بازارچه خیریه با همکاری موسسۀ حمایت از کودکان سرطانی ساحل خلیج فارس  ایستگاه نقاشی و ایستگاه آموزش شهروندی برگزار می شود.

 

وی گفت: برپایی ایستگاه سلامت یکی دیگر از برنامه هاست که با ارائه خدمات دندانپزشکی به مدت سه روز از امروز سه شنبه ۲۳  فروردین ماه در فرهنگسرای دوراهی ایسینی به مردم خدمت رسانی می کند.

 

این مقام مسئول افزود: برگزاری کارگاه های تغذیه به مناسبت روز سلامت ، تولیدات مکتوب و فضاسازی محیطی ، مسابقه گلدسته های نور ( ویژه مساجد سطح شهر ) ، برگزاری محفل انس با قرآن و کلاس اخلاق ، جام فوتسال بانوان ویژه ماه رمضان نیز از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

 

وی، اجرای ویژه برنامه های گلریزان با مشارکت ستاد دیه استان جهت آزاد سازی زندانیان  تولید محتوا(ساخت کلیپ و مستند) و تبلیغات محیطی و مجازی و استفاده از ظرفیت ورزشکاران شهرداری را از دیگر برنامه ها ذکر کرد. در فرهنگسرا دوراهی ایسینی مرکز کودکان مِهر با هدف فراهم نمودن شرایط برای  ملاقات کودکان طلاق با والدینشان راه اندازی شده است.

 

جهانداری با بیا اینکه گروهی از مشاوران در این مرکز جهت ارائه مشاوره به والدین و کودکان مستقر می باشند، افزود: در این مرکز وسایل بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

 

وی در خاتمه از برنامه ریزی برای هیات امنایی کردن 70 زمین فوتبال چمن مصنوعی در شهر بندرعباس خبرداد و افزود: درصدد هستیم که برای هرمحله نیز یک مدرسه فوتبال راه اندازی کنیم که در در حال حاضر مدرسه فوتبال به صورت پایلوت در محله دوراهی ایسنی راه اندازی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1165076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha