دغدغه اصلی ما تزریق امیدواری در جامعه است

حجت الاسلام غلامحسین حقانی گفت: دغدغه اصلی ما تزریق امیدواری در جامعه است در روزگاری که دشمن تمام تلاش خود را برای مأیوس ساختن مردم از انقلاب و حتی مایوس کردن افراد خودی از بدنه خود بکار می بندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۲۳ فروردین ماه همایش زکات شهرهای جنوبی استان کرمان در شهر عنبرآباد برگزار شد.
 
حجت الاسلام «غلامحسین حقانی» در این همایش، گفت: برخی اوقات، قدرت ما در بیان ها که امید آفرین است ضعیف است بنابراین اثر این گونه جلسات باید با دغدغه دنبال و تبلیغ شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اين مطلب كه شبکه تبلیغی در خدمت زکات است، افزود: جریان مذهبی وقتی در میدان عمل و اقدام می آید و در این مسیر حتی از شخص خود مایه می‌ گذارد مقدس است. 
 
وی عنوان کرد: دغدغه اصلی ما، تزریق امیدواری در جامعه است در روزگاری که دشمن تمام تلاش خود را برای مأیوس ساختن مردم از انقلاب و حتی مایوس کردن افراد خودی از بدنه خود بکار می بندد.
 
حجت الاسلام حقانی با بیان این مطلب که همراه بودن وظیفه ما را سنگین تر می کند افزود: در مقاطع مختلف هیچ زمان مانند امروز جریان حق قوی نبوده و با ولی خود همراهی نکردند و این یک ظرفیت بالایی محسوب می‌شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: از کارهای کوچک نیز نباید گذشت چرا که برخی اوقات کارهای کوچک زمینه ساز کارهای بزرگ است بنابراین تذکر دادن و تشویق افراد کار کوچکی است که اتفاق بزرگی را رقم خواهد زد. 
 
وی در خاتمه عنوان کرد: هر کجا که باشید آنجا محل کارهای بزرگ است و رسالت همه طلاب و روحانیون بصورت ذاتی تبلیغ دین اسلام است و زکات نیز جزء واجبات دین است.
کد خبر 1165127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha