رنگ آمیزی متنوع رادیو قرآن در ویژه برنامه افطار/ گروه تواشیح محراب مهمان امشب بر آستان جانان

حضور قاریان ممتاز و بین المللی، مناجات خوانان درجه یك كشور، هنرمندان، نخبگان قرآنی و ..... در برنامه، همگی دلالت بر برنامه ای ویژه و ناب دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «برآستان جانان» ویژه برنامه افطار رادیو قرآن و كاری از گروه اطلاع‌رسانی این شبكه رادیویی است كه در ایام ماه مبارك رمضان هر روز ساعت ۱۵:۲۵ بصورت زنده با اجرای دكترغلامرضا احمدی و دكتر مرتضی جوادی و به تهیه كنندگی دكتر مرتضی جوادی، سمیرا قنبری، فاطمه قاسم آبادی، سمیه خراج، محمد محمودی، مونا توسلی و فاطمه رحمانی پخش می شود.

 

 دكتر «غلامرضا احمدی»  دبیر جشنواره قرآنی صد، مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن و كارشناس مجری ویژه برنامه بر آستان جانان در بخشی از برنامه روز یكشنبه بیست و یكم فروردین ماه مصادف با هشتمین روز از ماه مبارك رمضان گفت: خوشبختانه به بركت قرآن كریم در ویژه برنامه افطار امسال رادیو قرآن شاهد رنگ آمیزی متنوع و تنوع زیادی در بخش های مورد ارائه به مخاطبان است و با حمایت های مدیران رادیو قرآن شاهد اتفاقات بی نظیری هستیم. حضور قاریان ممتاز و بین المللی، مناجات خوانان درجه یك كشور، هنرمندان، نخبگان قرآنی و ..... در برنامه، همگی دلالت بر برنامه ای ویژه و ناب دارد.

 

دكتر مرتضی جوادی تهیه كننده و كارشناس مجری بر آستان جانان نیز ضمن بیان اینكه انشاء الله ویژه برنامه افطار رادیو قرآن در میان ویژه برنامه های دیگر شبكه های رادیویی خوش درخشیده، ممتاز بوده و مورد رضای خداوند و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) قرار گیرد، به تهیه و تدارك بخش های متنوع در این ویژه برنامه و دعوت از مهمانان برجسته حوزه قرآنی، هنرمندان، گروه های تواشیح و ..... اشاره كرد. گفتنی است پخش آیتم طعم عسل به كارشناسی استاد حاج عباس سلیمی و تلاوت جزء هشتم قرآن كریم با صدای استاد مجتبی پرویزی، حبیب صداقت و حمیدرضا نصیری، مناجات خوانی با صدای زیبای استاد حمید منتظر و قرائت آیاتی چند از كلام الله مجید و اذان مغرب به افق تهران با صدای ملكوتی استاد دكترمحمد حسین سعیدیان عضو بنیاد ملی نخبگان كشور، خالق ترتیل تا آسمان و رزمنده هشت سال دفاع مقدس، برداشتی از دعای روز هشتم ماه مبارك رمضان، مرور خاطرات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از دیگر بخش های این برنامه بود.همچنین عنوان شد كه استاد حسین سبزعلی قاری برجسته و بین المللی كشورمان، گروه تواشیح محراب وابسته به موسسه مشكات،

 

 استاد حمیدرضا احمدی وفا و یكی از قاریان بین المللی مهمانان این ویژه برنامه در روز دوشنبه بیست و دوم فروردین ماه مصادف با نهمین روز از ماه مبارك رمضان خواهند بود. مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی، تلفن گویا و صفحه مجازی شبكه با ما در میان گذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

 

کد خبر 1165209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha