میزبانی کانون های مساجد گیلان از مسابقات محله‌ای «جام رمضان»

حجت الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری مسابقات محله‌ای «جام رمضان» با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای عموم شهروندان ساکن در محلات خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی، فرهنگی و ورزشی همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد گیلان خبرداد و اظهارکرد: برگزاری مسابقات محله‌ای «جام رمضان» یکی از مهمترین مسابقات ورزشی ویژه این ماه مبارک است.
 
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این مسابقات درون محلات و به صورت جداگانه برگزار می‌شود افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان، این مسابقات را با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای عموم شهروندان ساکن در محل برگزار می‌کند.
 
 
وی با بیان اینکه ۱۲ مسجد منتخب شهر رشت برگزار کننده جام رمضان برای ساکنان محلات خود هستند تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های دارت، تنیس روی میز، گل کوچک، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، فوتبال دستی و طناب کشی برگزار خواهد شد.
 
 
رضوانی‌نژاد برگزاری این مسابقات را در راستای همگانی کردن ورززش، نشاط، سلامتی و ترویج ورزش در محله دانست و خاطرنشان ساخت: برای مساجدی که بهترین مشارکت را در برگزاری جام رمضان داشته باشند و همچنین به نفرات برتر تجهیزات ورزشی به‌عنوان جایزه مسابقات اهدا خواهد شد.
 
 
 
کد خبر 1165218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha