امام جمعه شهر لاهرود و اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) با خانواده شهدا دیدار کردند

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه شهر لاهرود و اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) با خانواده شهدا دیدار کردند.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه شهر لاهرود و جمعی از مسئولان محلی و شهرستانی و اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) با خانواده معظم شهیدان «علی کریملو» و «رسول قاسمی» دیدار کردند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجلیل و تکریم از مادران شهدای بزرگوار با اهدای لوح سپاس از دیگر بخش های این دیدار بود.

 

اسبری ادامه داد: دفاع از اهداف، ارزش ها و آرمان های شهدای والامقام وظیفه آحاد جامعه است و نام و یاد شهیدان سرافراز در اذهان و قلوب جوانان این مرز و بوم برای همیشه زنده و ماندگار خواهد ماند.

 

وی تصریح کرد: آشنایی هرچه بیشتر اعضای جوان کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) با شجاعت ها و رشادت های شهیدان و تکریم از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا در زمره اهداف این دیدار بود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود یادآور شد: شجره انقلاب اسلامی با خون های پاک شهدا آبیاری شده است و همه ما مدیون جانفشانی ها و ایثارگری های این انسان های وارسته هستیم.

 

اسبری خاطرنشان کرد: پیام شهیدان والامقام، تبعیت از ولایت فقیه است و اینک وظیفه نوجوانان و جوانان هست که با تحصیل علم و تهذیب نفس، خود را برای پذیرش مسئولیت های مهم در گام دوم انقلاب مطابق منویات مقام معظم رهبری آماده کنند.

کد خبر 1165230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha