اجرای محافل قرآنی در کانون فرهنگی شهید رنجبر خرم آباد

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید رنجبرگفت: در طول ماه مبارک رمضان محافل قرآنی و مجالس قرآنی جزء خوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهید رنجبر خرم آباد برگزار می شود.

« امین عالیزاده» در گفت  و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی، دینی وفرهنگی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی افزود: طرح تفسیر روزانه قرآن کریم با همراهی امام جماعت مسجد هر روز بعد از اقامه نماز عصر در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری  شهید رنجبر ادامه داد بیان کرد: همچنین به صورت روزانه  مراسم تلاوت و تفسیر قرآن کریم در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود

 

وی ادامه داد: محفل قرآنی جزء خوانی از دیگر برنامه های قرآنی این کانون فرهنگی هنری مسجد است که به صورت روزانه برگزار می شود.

 

عالیزاده تصریح کرد: در طرح جزء خوانی قرآن کریم ، طی ماه مبارک رمضان هر روز از اول ماه مبارک تا پایان ماه مبارک رمضان روزی یک جزء قرآن با حضور قاریان تلاوت می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین هر روز پس از اقامه نماز مغرب مراسم افطارت مختصر با همکاری اعضای کانون در مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری  شهید رنجبر ابراز کرد: همچنین برنامه های فرهنگی وهنری این کانون فرهنگی هنری مسجد با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

عالیزاده افزود: مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و و مراسم ویژه شب های قدر از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در طول ماه مبارک رمضان است.

 

کد خبر 1165252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha