برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان

خادمی از برگزاری کلاس های تفسیر قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) اراک خبر داد.

«فاطمه خادمی» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به برنامه های کانون فرهنگی، هنری اُسوه اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، با حضور اقشار مختلف برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اُسوه از برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم در این ایام خبر داد و افزود: این کلاس بعد از نماز عصر با حضور  استاد سرکار خانم دریایی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

 

وی همچنین به برپایی سفره افطار هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء نیز خبر داد و گفت: این برنامه نیز با همکاری و همدلی خیرین و نیکوکاران و نمازگزاران و به همت مجموعه مسجد امام حسن مجتبی (ع) و کانون فرهنگی هنری اُسوه برگزار می شود.

خادمی ماه ضیافت الهی را فرصتی برای بندگی دانست و بیان کرد: برگزاری نماز جماعت در سه وعده صبح، ظهر و مغرب و عشاء، برپایی محفل جزء خوانی و تلاوت قرآن کریم، یک ساعت قبل از نماز مغرب، برپایی مراسم سخنرانی هر روز بعد از نماز عصر به حضور حجت الاسلام عباسی از دیگر برنامه های این ایام است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اُسوه ادامه داد: برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم ویژه خواهران از برنامه های کانون است که دوشنبه ها بعد از نماز عصر برگزار می شود.

 

وی همچنین از برگزاری برنامه های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان نیز خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 5 تا 6 این برنامه ها برگزار می شود.

 

خادمی همچنین به ویژه برنامه شب های قدر نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و همچنین برگزاری ویژه برنامه شب های قدر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ماه پر خیر و برکت است.

کد خبر 1165276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha