​عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای گیلان آغاز شد

​کشاورز با اعلام این خبر که عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای رشت، انزلی، صومعه‌سرا و لنگرود آغاز شده است گفت‌: اداره کل راه و شهرسازی گیلان برای حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی زمین تامین کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین کشاورز» شامگاه سه‌شنبه(۲۳  فروردین) در گفت‌وگوی خبری روند ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن گیلان را برشمرد و اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی گیلان جهت پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان 108 هکتار زمین مناسب برای حدود 12 هزار واحد مسکونی تامین کرده است.

 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه با توجه به تامین زمین عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در  شهرهای رشت، انزلی، صومعه‌سرا و لنگرود آغاز شده است تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها توسط کارگزاران راه و شهرسازی یعنی بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تعدادی از پیمانکاران واجد شرایط در حال انجام است.

 

کشاورز با تاکید بر اینکه در برخی شهرها نیز زمین در اختیار خود متقاضی ساخت مسکن قرار می‌گیرد ابراز داشت: سهمیه طرح نهضت ملی مسکن برای استان گیلان 22 هزار واحد در سال است و تاکنون حدود 106 هزار متقاضی در استان برای این طرح ثبت نام کرده‌اند که اداره کل راه و شهرسازی در حال پالایش این افراد است.

 

وی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی حدود 150 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است و با توجه به اینکه مساحت واحدهای مسکونی بین 65 تا 85 متر پیش بینی شده احتمال تغییر مبالغ آورده متقاضیان وجود دارد.


 

کد خبر 1165363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha