بازدید گروه معین منطقه زاهدان از ناحیه سراوان

گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از ناحیه سراوان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، گروه معین منطقه به سرپرستی معاون فنی و عملیاتی، از واحدهای ارائه خدمات در ناحیه سراوان، مجاری عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده آن ناحیه بازدید به عمل آورد.

 


معاون فنی و عملیاتی منطقه زاهدان هدف از این بازدید را بررسی وضعیت توزیع سوخت، کیفیت ارائه خدمات در بخش های مختلف و بررسی کمبودها و مشکلات ناحیه سراوان و مصرف کنندگان فرآورده های نفتی عنوان کرد.

 


مهدی سلیمی با اشاره به اینکه تامین نیاز مصرف کننده واقعی از وظایف اصلی شرکت می باشد گفت: مجموعه کارکنان این شرکت تلاش می کنند تا فرآورده ی موردنیاز مصرف کنندگان واقعی را در بخش های مختلف تامین کنند.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه زاهدان، بازدید گروه معین از21فروردین ماه به مدت دو روز در ناحیه سراوان با حضور معاونین منطقه و روسای واحدهای اداری و عملیاتی انجام شد و بخش های مختلف مصرف، از جمله جایگاه ها و فروشندگی های توزیع سوخت، واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین فعالیت ها و عملکردهای ناحیه مورد بررسی قرار گرفت.

 


گفتنی است در بازدید روز یکشنبه، همچنین گروه معین منطقه از انبار نفت شهدای وحدت خاش و جایگاه جدید الاحداث آفتاب سرحد ناحیه خاش (که به تازگی به بهره برداری رسیده ) بازدید به عمل آورد.

کد خبر 1165390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha