فعالیت ۴۰ مبلغ در بشرویه طی ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام نودهی با بیان اینکه ۴۰ مبلغ در مساجد و اماکن مذهبی بشرویه طی ماه مبارک رمضان فعالیت دارند، گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه مذهبی و قرآنی طی ماه مبارک رمضان در بشرویه اجرا می شود.

حجت الاسلام «محمدهادی نودهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی طی ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود در راستای ترویج قرآن کریم و مباحث دینی و اسلامی قرار داده است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه بیش از 20 عنوان برنامه مذهبی و قرآنی طی ماه مبارک رمضان در بشرویه اجرا می شود، گفت: شناسایی و ثبت جلسات خانگی نورالثقلین و برگزاری محافل اُنس با قرآن کریم و نشست بانوان اندیشه ورز با موضوع جهاد تبیین، ازدواج و جمعیت از جمله مهم ترین برنامه ها است.

 

وی در خصوص برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم در بشرویه عنوان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 50 جلسه جزء خوانی قرآن کریم در مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نودهی ادامه داد: برگزاری کرسی تفسیر با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه شهرستان و روحانیون توانمند در مساجد و اماکن دینی و تکریم فعالان حوزه ترویج فرهنگ و آموزه های قرآن کریم و ترویج قرآن در هیئات و تشکل های دینی و نشست های مشترک مادحین و قاریان شاخص در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه به اجرای طرح ملی مسابقه تفسیر اشاره کرد و افزود: این طرح با عنوان «کلام دوست» در فضای مجازی اطلاع رسانی همزمان با سراسر کشور در بشرویه اجرا می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری پویش «یک آیه، یک سخن» در بشرویه گفت: این پویش جهت تبیین و تفسیر آیات قرآن کریم و به منظور جهت دهی به تولید محتوای قرآنی ویژه بانوان در این شهرستان طی ماه مبارک برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نودهی با بیان اینکه 40 مبلغ در مساجد و اماکن مذهبی بشرویه طی ماه مبارک رمضان فعالیت دارند، افزود: برگزاری جلسه طلایه داران تبلیغ با حضور ائمه جمعه و جماعات و روحانیون مستقر، بومی و طرح هجرت طی این ماه مبارک در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه در پایان عنوان کرد: برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد سطح شهرستان توسط ائمه جمعه و جماعات با رعایت مسائل بهداشتی از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

 

 

کد خبر 1165425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha