برپایی نشست رابطان نظام تبیین استان البرز با هدف تبیین قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

اکبری با اشاره به اینکه جهاد تبیین به عنوان گفتمان عملیاتی یک امر مهم به منظور مقابله با تهاجم همه جانبه با دشمن است گفت: نشست رابطان نظام تبیین استان البرز با هدف تبیین قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

« لیلا اکبری» در جریان خبر برپایی نشست رابطان نظام تبیین استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این نشست با محوریت شکل گیری شبکه قرآنی تبیین ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: جهاد تبیین به عنوان گفتمان عملیاتی یک امر مهم به منظور مقابله با تهاجم همه جانبه با دشمن است.

 

به گفته وی، در مسیر تحقق تمدن ایرانی اسلامی که با جریان انقلاب اسلامی آغاز شد و با هدف ـآگاهی بخشی به جامعه ایرانی، اسلامی و جهانی، مقدمات رشد این جریان فراهم آمده است و نقشه راه حرکت نیز مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده است.

 

اکبری اظهار کرد: بانوان عضو ستاد نهضت تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با توجه به شکل گیری کارگروه های خواهران شهداء در این جریان سهم ویژه ای دارند و رابطان آنان در سطح استان به شبکه سازی این هدف کمک شایانی می کنند.

 

وی توضیح داد: رابطان این طرح، ارتباط گیری با جامعه قرآنی و آشنا به متن و محتوای قرآن کریم، تبیین ضرورت توجه به تبیین و متن و محتوا و ظاهر قرآن کریک، پشتیبانی از شکل گیری جمع های تبیین در سطوح و لایه های مختلف، تدوین اجرای فرآیند فرآیند و رشد دائمی را در قالب اهداف اصلی خود قرار می دهند.

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: شبکه تبیین گران قرآنی شامل اقشار قرآنی و افراد فرهیخته آشنا با قرآن کریم است.

کد خبر 1165431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha