جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت حاج قاسم معادله جدیدی در پاسخ به تهدیدات دشمن دنبال می کند

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معادله ای تعریف شده که دشمن آن را درک کرده و اگر آن را رعایت نکند حتماً ضربه سنگینی خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد خاکپور، صبح چهارشنبه(۲۴ فروردین) در حاشیه زیارت مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز همرزمان و نیروهایِ تربیت شده حاج قاسم همچون گذشته و مانند زمان حیات او آمادگی کامل برای دفع هر گونه تهدیدی دارند.

 

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دنیا نیز این را پس از شهادت حاج قاسم دیده و امتحان کرده؛ افزود: هر چند خون و شخصیت حاج قاسم آن قدر بزرگ است که اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند تقاص خون او پس داده نشده زیرا باید با شیوه های دیگر خون او را تقاص کنیم.

 

 

وی حمله به عین الاسد و حرکت هایی که در اسراییل و آمریکا و بعضی از کشورها اتفاق افتاده را پاسخ های کوبنده ای دانست که پس از شهادت حاج قاسم، نظام جمهوری اسلامی را به مرز بازدارندگی رسانده که دشمنان توان و قدرت اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی ندارند.

 

 

سردار خاکپور در همین باره توضیح داد: معادله ای تعریف شده که دشمن آن را درک کرده و اگر آن را رعایت نکند حتماً ضربه سنگینی خواهد خورد.

 

 

وی تصریح کرد: ما این معادله را ادامه می دهیم و حتماً با الهام از حاج قاسم و فداکاری ها و از خودگذشتگی او در برابر هر توطئه ای ایستادگی خواهیم کرد و دنیا این را درک کرده و در معادلات خود قرار خواهد داد.

کد خبر 1165449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha