کمک آستان مقدس امام حسین(ع) به آستان های مقدس حضرت زینب(ع) و حضرت سکینه(ع) در سوریه

یک هیئت از آستان مقدس امام حسین(ع) در سفر به سوریه ۱۰۰ تخته فرش فاخر به حرم حضرت زینب(ع) اهدا کرد و از حرم حضرت سکینه(ع) برای بررسی خسارت های وارده ناشی از اقدامات خرابکارانه داعش بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، یک هیئت از آستان مقدس امام حسین(ع) به توصیه نماینده مرجعیت عالی دینی و با هدف رساندن هدیه حرم امام حسین(ع) به حرم حضرت زینب(ع) و کسب اطلاع از وضعیت حرم حضرت سکینه بنت امام حسین(ع) به سوریه اعزام شد.

 

محمد ابوگه، رئیس هیئت اعزامی حرم امام حسین(ع) گفت: این هیئت آستان حسینی به توصیه شیخ عبدالمهدی کربلایی، متولی شرعی آستان حسینی به حرم حضرت زینب(ع) با هماهنگی اداره روضه زینبه به ریف دمشق رسیدند تا هدیه حرم امام حسین(ع) را که 100فرش فاخر و کامپیوتر و نیازهای لجستیکی است، به حرم حضرت زینب(ع) اهدا کنند. علاوه براین، ازکارگران و کارکنان در این حرم با اعطای پاداش مالی تجلیل شود. همچنین طرحی برای مشارکت در بازسازی حرم حضرت سکینه (ع) تدوین شده است.

 

وی افزود: این هیئت همچنین از شهر داریا در نزدیکی دمشق سوریه که حرم حضرت سکینه(ع) در آن قرار دارد، بازدید کردند تا از تخریب وارده به حرم مطهر که در نتیجه اقدامات خرابکارانه عناصر گروهک تروریستی داعش ایجاد شده است، اطلاعات به دست آوردند. آستان مقدس امام حسین(ع) کمک موثری به بازسازی حرم امام حسین(ع) خواهد کرد.

 

یک هیئت از آستان مقدس امام حسین(ع) در سوریه حضور یافتند و با تعدادی از مسئولان حرم حضرت زینب(ع) و حضرت رقیه(ع) و فراهم کردن برخی از ملزومات زایران در حرم حضرت رقیه(ع) ملاقات کردند.

کد خبر 1165487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha