حضور پر شور جوانان کانون دربرپایی نماز جماعت

عطایی، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان اعضا و جوانان کانون با شور خاصی در نماز جماعت کنون بخصوص مغرب و عشا با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت می کنند.

محمد حسن عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:رمضان ماه تزکیه نفس و خود سازی است و در این ماه گناهان بندگان بخشیده می شود.

 

 

مسئول کانون امام ابیها کرمانشاه افزود:  این ماه فرصتی است برای تقویت اراده، چون اراده برای انجام عمل به کارهای نیک در این ماه محکم‌تر است. حتی راحت‌تر می‌توان فعالیت‌های خیر و عمل صالح را در این ماه آغاز کرده و ادامه داد.

 

 

وی با اشاره به برنامه ماه رمضان در کانون مساجد ام ابیها خاطر نشان کرد: برپایی نماز جماعت ،برگزاری مراسم شب‌های قدر ،سخنرانی امام جماعت مسجد ،برگزاری کلاس های آموزش قرآن و احکام، شرکت در برنامه ختم جمعی نور ، غبار روبی مساجد،سرکشی از خانواده های شهدا ، کمک به نیازمندان تحت پوشش کانون ، حضور فعال جوانان در مسجد و برپایی سفره های افطاری ساده از برنامه های کانون است.

 

 

عطایی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ و تحقق آن تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان،باید طوری برنامه ریزی کنند تا دشمنان نتوانند به هدف خود برسند و باید وابستگی به بیگانه قطع شود لذا تولید و اشتغال صرفا بصورت نمادی نباشد.

 

 

مسئول کانون ام ابیها کرمانشاه اظهار کرد: ایمان و اعتقاد قلبی مردم به اسلام،قرآن،اهل بیت علیهم السلام،و عملکرد مجموعه فرهنگی ،مذهبی کشور و مساجد،چهارم ،اطاعت خداوند انجام.آنچه که خداوند،آنرا واجب کرد باعث می شود جوان بیشتر جذب مساجد و باعث شلوغی آن می شود.

 

 

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه نزول است گفت: رمضان ماه ارتباط باخدا،بخشش گناهان است و عبادات در ماه رمضان  ثواب  بیشتری از همه ماه ها دارد. خداوند در این درهای رحمت را به روی بندگانش باز می کند، توبه مورد بخشش،و دعا مورد عنایت حضرت حق قرار می گیرد.

 

 

عطایی در پایان گفت: ماه رمضان فرصتی است تا فرد به‌سمت دین برود تا بتواند مباحث دینی خود را تقویت کند. حتی می‌توان در فرصت‌های زندگی خود از این ماه بهترین بهره را ببرد.

 

 

 

کد خبر 1165508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha