تکمیل ۱۵۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در خراسان جنوبی پیگیری می شود

خسروی با بیان اینکه پیگیری تکمیل ۱۵۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان در دستور کار است، گفت: اخلاق مداری در ورزش با حفظ موازین و شئونات اسلامی در اولویت های برنامه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدحسین خسروی» امروز (۲۴ فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: از اهداف اولیه بنده در این مسئولیت خدمتگزاری با یک برنامه اصولی، منسجم و توانمند است و تلاش می شود در خصوص ورزش تمام رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهم.

 

سرپرست اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اخلاق مداری در ورزش با حفظ موازین و شئونات اسلامی در اولویت های برنامه ها است، گفت: با به کارگیری مربیان با اخلاق، جهادی، توان تحول، تحصیلکرده و مجرب و حرفه ای در اماکن و فضاهای ورزشی سعی خواهیم کرد اخلاق محوری را در سرلوحه کار قرار دهیم.

 

وی با اشاره به اقدامات منظر در حوزه ورزش و جوانان استان اشاره کرد و ادامه داد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در تمام رده های سنی، توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته با رعایت توزیع عادلانه منابع و امکانات و تجهیزات ورزشی، به روزرسانی و مناسب سازی امکانات و زیرساخت های ورزشی، استفاده بهینه از استعداد و توانایی نسل جوان، ساماندهی فعالیت های فراغتی آنان از جمله این اقدامات است.

 

خسروی با بیان اینکه پیگیری تکمیل ۱۵۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان در دستور کار است، افزود: همچنین توسعه و تقویت ظرفیت های مردمی و خیرین امر ازدواج، شناسایی فعالیت های قابل واگذاری به تشکل های و سازمان های خصوص و غیردولتی از دیگر برنامه های اداره کل راه و شهرسازی در دوره جدید مدیریتی است.

 

 

کد خبر 1165540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha