مردم باید شناخت بهتری از اسباب‌بازی‌های چوبی پیدا کنند

شرکت راستا مهر طوس با نشان اسباب‌بازی «سپتا» با محصولات چوبی خود در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهرداد همدانی مدیرعامل شرکت راستا مهر طوس با بیان اینکه این شرکت سال گذشته  از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق در حوزه بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی شناخته شده است، گفت: شرکت راستا مهر طوس در حال حاضر مراحل اخذ مجوز شرکت دانش‌بنیان را طی می‌کند و این شرکت در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با نشان «سپتا» با محصولات بازی‌های چوبی حضور دارد.

همدانی با اشاره به دامنه محصولات نشان «سپتا» عنوان کرد: ما فعالیت در صنعت اسباب‌بازی را با تولید و عرضه بازی‌های فکری شروع کردیم و به‌تدریج با شکل‌گیری یک رویکرد در حال پیشرفت به تولید اسباب‌بازی‌های چوبی پرداختیم.

او افزود: شرکت راستا مهر طوس با راه‌اندازی خط تولید بازی‌های چوبی مانند اسباب‌بازی قطار، ماشین و کلبه چوبی در کنار خط تولید بازی‌های فکری چوبی، قصد دارد طیف گسترده‌تری از مخاطب‌های اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌ها را درگیر محصولات «سپتا» کند.

مدیرعامل برند «سپتا» درباره رده سنی بازی‌های این مجموعه، توضیح داد: ما در «سپتا» برای گروه سنی مثبت ۱۸ ماهه تا ۹۹ ساله، محصول ارائه می‌کنیم. تمام بازی‌ها زیر نظر کارشناسان حوزه کودک و نوجوان، پزشکان و متخصصان بررسی و ارائه می‌شود و پس از مشاوره‌ها و بررسی‌های متعدد، مشخص می‌کنیم که کدام بازی برای چه سنی مناسب است زیرا خیلی مهم است که کودک در بازی دچار ناکامی نشود و درج گروه سنی باعث ایجاد اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان می‌شود.

این تولیدکننده اسباب‌بازی‌ با اشاره به بازار فروش این محصولات عنوان کرد: واقعیت این است که محصولات و اسباب‌بازی‌های چوبی در بازار ایران گمنام است. عموم مردم بر این باور هستند که بازی‌های چوبی یک بازی ارزان است که از ضایعات چوب تولید می‌شود و به همین دلیل بهایی که برای تهیه بازی‌های چوبی مدنظر دارند با واقعیت در تضاد است.

مدیرعامل شرکت راستا مهر طوس تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و فضاهای رسانه‌ای پیرامون آن، می‌تواند در معرفی بازی‌ها، کیفیت و واقعیت آن‌ها و البته ایجاد ذهنیت درست درباره هزینه‌های تولید و زمینه‌سازی برای فروش اسباببازی‌ها به‌درستی ایفای نقش کند.

همدانی عنوان کرد: تولید اسباب‌بازی‌های چوبی حتی اگر از هزینه بالاتری در مقایسه با دیگر اسباب‌بازی‌های پلاستیکی و فلزی برخوردار باشد، کیفیت و ماندگاری دارد و خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت از سلامت این محصولات اطمینان داشته باشند.

او در پایان گفت: امیدوارم که نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها با حضور گسترده شرکت‌ها و گروه‌های تولیدکننده جوان و دانش‌بنیان در سال‌های آینده بیش از پیش مورد استقبال مردم قرار بگیرند و در آینده شاهد حضور کشورهای خارجی و برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های بین‌المللی باشیم.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران در چهارمین روز این نمایشگاه با شعار «آداب شهروندی» برگزار می‌شود.

کد خبر 1165553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha