مهلت ارسال مقاله به کنفرانس پدافند سایبری تمدید شد

دبیر علمی سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری از تمدید مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس ملی تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

«بابک پورقهرمانی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی پدافند سایبری دانشگاه آزاد مراغه که پیش از این ۳۱ فروردین سال جاری اعلام شده بود تا ۱۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

دبیر علمی سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری افزود: جنگ نرم، دفاع سایبری، امنیت سایبری، اصول پدافند سایبری، دیپلماسی پدافند سایبری، مقابله با حملات سایبری، پیشگیری و صیانت سایبری، نسل آینده تهدیدهای سایبری، شناسایی حمله‌های آینده سایبری، بومی‌سازی پدافند سایبری و پاسخ در قبال حمله‌های سایبری از محورهای این کنفرانس ملی است.

به گفته وی از دیگر محورهای این رویداد علمی می‌توان به «سرمایه اجتماعی ملی و پدافند سایبری»، «سرمایه اجتماعی بین‌المللی و پدافند سایبری»، «زیست‌بوم سایبری و نقش آن در پدافند سایبری»، «نقش سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی در قلمرو پدافند سایبری»، «نقد و بررسی قوانین و مقررات دخلی در حوزه پدافند سایبری»، «نقد و بررسی قواعد و مقررات بین‌المللی در حوزه پدافند سایبری»، «اولویت‌های برخورد در قبال تهدیدهای سایبری» و سایر موضوعات مرتبط اشاره کرد.

وی اضافه کرد: «پدافند سایبری و پاندمی کوئید ۱۹» محور ویژه سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری به شمار می‌رود و علاقه‌مندان به ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این کنفرانس به آدرس hamayesh.iau-maragheh.ac.ir/cyber1401/fa مراجعه کنند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با بیان اینکه دو کنفرانس ملی نیز در این زمینه طی سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۸ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار شده بود، اظهار داشت: برگزاری سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری با تاخیر به دلیل شرایط کرونایی و در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه کار قرار گرفته است.

کد خبر 1165567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha