ایجاد مراکز نیکوکار از اثر گذارترین کارهای کمیته امداد در توسعه فرهنگ خیر واحسان است

نماینده ولی‌فقیه در استان وامام جمعه زنجان با حضور در آشپزخانه طرح اطعام مهدوی مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) از فرآیند اجرای این طرح بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی در بازدید از آشپزخانه مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع)، ضمن تشکر و قدردانی از اقدام خداپسندانه کمیته امداد استان زنجان ومراکز نیکوکاری در طبخ و توزیع غذای گرم وتهیه وتوزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان گفت: زنجان دیار کریمان است و مردم پایتخت شور و شعور حسینی باروحیه بالای ولایتمداری، عشق عمیق و ریشه‌دار معنوی خود همواره یاریگر محرومان بوده و در فکر معیشت نیازمندان هستند.

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه کمیته امداد همواره در کارهای مومنانه پای‌کار بوده و خدمات ماندگار و اثربخشی را درزمینه اطعام نیازمندان ارائه می‌نماید، افزود: یکی از کارهای خوب این نهاد ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد است زیرا مساجد آشنایی کامل به نیازمندان واقعی محله داشته و شیوه برخورد محترمانه همراه با تکریم عزت‌نفس خدمت گیرندگان را بهتر می دانند.

 

وی ایجاد مراکز نیکوکاری را از اثر گذارترین کارهای کمیته امداد در توسعه فرهنگ خیر و احسان دانست وافزود: انگیزه فعالان مراکز نیکوکاری انجام خدمت به قصد تقرب به ذات الهی وبه صورت گمنام بوده واین از برکات ومحسنات این مراکز است. 

کد خبر 1165572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha