تداوم مستمر طرح مسجد محوری در محلات شهر شیراز در ماه مبارک رمضان

اصنافی گفت: حضور شهردار شیراز در مساجد شهر با هدف پیگیری مشکلات مردمی انجام می شود و طرح مسجد محوری در محلات شهر به صورت مستمر در ماه مبارک رمضان دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (چهارشنبه 24 فروردین) با حضور در جلسه مسجد محوری در مسجد «امام محمد باقر (ع)» خیابان بنی‌ هاشمی شیراز گفت: حضور شهردار شیراز در مساجد شهر با هدف پیگیری مشکلات مردمی انجام می شود و طرح مسجد محوری در محلات شهر به صورت مستمر در ماه مبارک رمضان دنبال می شود.

شهردار شیراز افزود: مسجد، پایگاه مناسبی برای انجام دیدارهای بی ‌واسطه با شهروندان به شمار می رود و طرح مسجد محوری و ارتباط مستقیم با شهروندان از اولویت‌ های شهرداری شیراز است.

وی تاکید کرد: در این طرح با حضور در جمع نمازگزاران در مساجد نقاط مختلف شهر فرصت دیدار چهره به چهره و مطلع شدن از مشکلات و درخواست های مردمی و تلاش برای رفع و کاهش مشکلات ایجاد شده است.

خاطر نشان می شود، شهردار شیراز به همراه ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه پنج، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهردار منطقه پنج و جمعی از معاونان و مدیران شهری با حضور در جمع نمازگزاران مسجد «امام محمد باقر (ع)» خیابان بنی‌ هاشمی شیراز، مشکلات و درخواست ‌های مردمی را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 1165614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha