راه اندازی پایانه حمل متوفی در آرامستان «بهشت احمدی»

غلامی گفت: دور بودن مسافت آرامستان «بهشت احمدی» از دغدغه‌ های مراجعان است و برای رفع این مشکل مسیرهای دسترسی از سه مسیر موجود، مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و مسیرها اصلاح و مرمت شده اند و پایانه حمل متوفی در این آرامستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا غلامی»، امروز (چهارشنبه 24 فروردین) در مراسم افتتاحیه پایانه حمل متوفیان در آرامستان «بهشت احمدی» شیراز گفت: دور بودن مسافت آرامستان «بهشت احمدی» از دغدغه‌ های مراجعان به این آرامستان است و برای رفع این مشکل مسیرهای دسترسی از سه مسیر موجود، مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و مسیرها اصلاح  و مرمت شده اند و پایانه حمل متوفی نیز در این آرامستان راه اندازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: مسیر اصلی دسترسی به این آرامستان که از سمت «اکبرآباد» است، راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای تسهیل تردد شهروندان با هماهنگی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر، 2 دستگاه اتوبوس نیز به «بهشت احمدی» اختصاص داده شده است.

«غلامرضا شریف» نیز در این مراسم گفت: شهرداری شیراز برای ارائه خدمات بهتر، ایجاد آرامش و تسلی خاطر شهروندان شیراز تمام تلاش خود را به کار گرفته که نمونه این اقدام در این آرامستان مشهود است.

رئیس سازمان آرامستان های شیراز ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل متوفی در آرامستان «بهشت احمدی» توسط سازمان آرامستان های شیراز با هدف تسهیل ارائه خدمات به شهروندان و پاسخگویی به بیمارستان ها اقدام انجام شده و با راه اندازی پایانه حمل متوفی، تاکنون حدود 60 دستگاه خودروی حمل متوفی سامان دهی شده اند.

خاطر نشان می شود، پایانه حمل متوفیان آرامستان «بهشت احمدی» با حضور افسانه خواست خدایی و سیده مریم حسینی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، رئیس سازمان آرامستان های شیراز و تعدادی از مدیران شهری افتتاح شد.

آرامستان «بهشت احمدی» 466 هکتار وسعت دارد و از مجهزترین آرامستان ها بوده وتاکنون سه هزار و 600 متوفی در آن دفن شده اند.

کد خبر 1165618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha