کمک قرارگاه «احمد ابن ‌موسی (ع)» به شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای محرومیت زدایی

سردار بوعلی گفت: صد در صد ماموریت های قرارگاه «احمد ابن ‌موسی (ع)» کمک به رفع محرومیت در شهر شیراز است و اکنون در این راستا بدون تقاضا و توقعی به کمک شورای اسلامی شهر شیراز می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 24 فروردین) در مراسم امضای تفاهم‌ نامه سه جانبه میان شورای اسلامی شهر، شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس با هدف رفع محرومیت‌ ها گفت: برای محرومیت زدایی به اتخاذ تصمیمات منسجم و مشارکت و هم افزایی سازمان ها و دستگاه ها در استان نیاز داریم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: ظرفیت سپاه فجر فارس با این تفاهم نامه برای محرومیت زدایی به کمک شورای اسلامی و شهرداری شهر شیراز می آید و قرارگاه «احمد ابن ‌موسی (ع)» نیز تفاهم ‌نامه ‌ای در این خصوص منعقد می کند.

وی تاکید کرد: صد در صد ماموریت های قرارگاه «احمد ابن ‌موسی (ع)» کمک به رفع محرومیت در شهر شیراز است و اکنون در این راستا بدون تقاضا و توقعی به کمک شورای اسلامی شهر شیراز می آید.

سردار بوعلی اعلام کرد: قرارگاه «احمد ابن ‌موسی (ع)» تاکنون ۸۰۰ میلیارد برای محرومیت زدایی هزینه کرده و سپاه فجر در خصوص سامان دهی معتادان متجاهر و کمک به جمع‌ آوری آنها نیز ظرفیت های خود را به صورت رایگان در اختیار شهر شیراز قرار داده و شهرداری را در این زمینه همراهی می کند و ۱۶ میلیارد برای آماده ‌سازی اردوگاه هزینه کرده و ریالی از شهرداری نگرفته است.

کد خبر 1165640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha