بیش از ١٠٠ برنامه در دهه ارتش برگزار می شود

سرهنگ اصغرزاده از برگزاری بیش از یکصد برنامه همزمان با دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران، از (٢١ فروردین تا ٣ اردیبهشت) از سوی تیپ ٢٣٠ متحرک هجومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ ستاد «سهراب اصغرزاده» امروز (چهارشنبه ٢۴ فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: از ۲۱ فروردین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی تا ۳ اردیبهشت سالگرد شهید امیر قرنی به عنوان ارتش نامگذاری شده است.

 

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران و فرمانده تیپ ٢٣٠ متحرک هجومی افزود: در این دهه بیش از یکصد برنامه پیش بینی شده است که از روز (٢١ فروردین) با مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در استان گلستان و شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی آغاز شد.

 

وی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، صرف افطاری با سربازان منطقه، مسابقات جام رمضان، عطرافشانی گلزار شهدای استان گلستان در شهرهای گرگان، آزادشهر، گنبدکاووس و شهرستان زبرکوه، شرکت فرماندهان در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه، دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان، اهدای خون، توزیع بسته های معیشتی در مناطق کم برخوردار و توزیع روزانه یک هزار پرس افطاری در روستاهای شرق کشور را از جمله برنامه های دهه ارتش برشمرد.

 

اصغرزاده ادامه داد: تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان، ویزیت رایگان پزشکی در مناطق محروم گلستان و شرق کشور، برگزاری یادواره شهدا، همایش تجلیل از پیشکسوتان، دعوت از فرماندهان دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نخبه، دعوت از سخنران و اساتید دانشگاه در موضوعات مختلف، تجلیل از فرزندان نمونه و کارکنان پایور، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، کرسی های هم اندیشی با جوانان، برگزاری حلقه های معرفتی، سخنرانی جهاد تبیین، نمایشگاه عکس و دستاوردهای ارتش در استان، مسابقات تیراندازی برای خانواده های ارتش و صبحگاه نیروهای مسلح استان از دیگر برنامه های دهه ارتش تیپ ٢٣٠ متحرک هجومی است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیز، گفت: به دلیل استقرار نیروهای تیپ ٢٣٠ متحرک هجومی در شرق کشور، رژه امسال در استان خراسان جنوبی و بیرجند به صورت خودرویی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1165650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha