موکب‌های اربعین دغدغه تامین اقلام اساسی نداشته باشند

قوانلو با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر تامین اقلام اساسی برای اربعین نیست، گفت:تلاش داریم همانند سال های گذشته در مراسم هاي مذهبي همانند راهپیمایی اربعین که اعتقاداتمان بر اساس آن شگل گرفته است، شرکت کنيم و حضوری اثرگذار را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، «حسینقلی قوانلو » امروز (۲۴فروردین) در جلسه ستاد اربعین استان مازندران با بیان اینکه برای پشتیبانی از ستاد اربعین استان به تمامی ادارات شهرستان ها ابلاغ شده، اظهار کرد: تلاش داریم اقلام مصرفی به صورت رایگان یا نیم بها تامین و در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار داده شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر تامین اقلام اساسی برای اربعین نیست، افزود: با کمک کارخانه دار ها بخش یاز اقلام همانند آب معدنی به موکب ها رایگان یا نیم بها داده شود.

 

وی گفت: همچنین تامین آرد و سهمیه گندم مکاتباتی در دست انجام است.

 

قوانلو با بیان اینکه اربعین حسینی امسال با ایام پایانی سفرهای تابستانی استان متقارن است، افزود: به طور مثال هلال احمر در اوج ماموریت هایش باید برای اربعین نیز ارائه خدمت داشته باشد که باید تدابیری اندیشیده شود.

 

وی با اشاره به گرمای هوا در ایام اربعین خواستار تامین وسایل سرمایشی برای موکب ها شد.

 

قوانلو با بیان اینکه بخش صنعت و بازار در امور خیر همیشه پای کار بوده اند، گفت: تلاش داریم همانند سال های گذشته در مراسم هاي مذهبي همانند راهپیمایی اربعین که اعتقاداتمان بر اساس آن شگل گرفته است، شرکت کنيم و حضوری اثرگذار را رقم بزنیم.

کد خبر 1165670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha