اندیشه رژیم صهیونیستی آمریکا، اروپا و بسیاری از کشورها را مدیریت می کند

حجت الاسلام اندرزیان بر نابودی اندیشه رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: آمریکا، اروپا و بسیاری از کشورها را این اندیشه مدیریت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «امرالله اندرزیان» امروز (۲۴ فروردین‌ماه) در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: فلسفه مبارزه، مخالفت و تقابل با رژیم صهیونیستی باید تبیین شود.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: دو اندیشه در این عالم جهانی است، یکی اندیشه «شیعی» ما و دوم اندیشه «یهودی و صهیونیست» است.

 

وی با اشاره به اینکه آنها اعتقاد دارند که محبوب ترین و مقرب ترین بندگان خدا هستند و عالم مربوط به آن هاست، افزود: ما اعتقاد داریم در زمینه «انتظار و مهدویت» انشالله پرچم اسلام در همه جهان برافراشته می شود و بر همین اساس اندیشه صهیونیستی در برابر اندیشه شیعی شکل گرفته است.

 

حجت الاسلام اندرزیان خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم که اندیشه رژیم صهیونیستی نابود شود، اگر این رژیم انشالله ریشه‌کن شود، یعنی دنبال این هستیم که این اندیشه را از سراسر عالم ریشه کن کنیم، زیرا آمریکا، اروپا و بسیاری از کشورها را این اندیشه مدیریت می کند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج یادآور شد: کشورهای منطقه از جمله آل سعود را همین اندیشه مدیریت می‌کند که باید در این زمینه کار فکری انجام داد، زیرا آنها در راس کفر قرار گرفته‌اند.

 

وی یکی از ابعاد جهاد تبیین را تبیین اندیشه شیعه دانست و اظهار کرد: باید دلایل مخالفت ما با آنها و آنها با ما به درستی برای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

 

حجت الاسلام اندرزیان تاکید کرد: وجود این رژیم و این اندیشه نه تنها برای همه منطقه، بلکه برای همه دنیا مضر و یک اندیشه سرطانی نژادپرستانه است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: از طرفی فلسفه سخن حضرت آقا از دیدگاه قرآن باید تبیین شود که چرا انشالله به زودی این رژیم غاصب صهیونیستی تمام می شود و وعده خداوند در این زمینه چگونه است؟

 

وی با اشاره به اینکه آیات قرآن و منابع اسلامی بایید برای افراد جامعه اسلامی در ایران تبیین شود، افزود: اعتقاد دارم نشست ها باید مختصر، مفید و تاثیرگذار باشد و خروجی آن نیز به نحو مطلوب و شایسته در عمل به اجرا در آید.

 

حجت الاسلام اندرزیان ضمن تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت ها در راستای این کار اعم از اعتقادی، اسلامی، فلسفی و مبنایی استفاده کنیم، گفت: ائمه جمعه و جماعات، رسانه ها و صدا و سیما مسئله فلسطین، قدس و اهداف یهود را به درستی برای مردم تبیین کنند.

کد خبر 1165682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha