امسال حجم سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک کم‌سابقه خواهد بود

جهانگیری گفت: امسال حجم سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک کم‌سابقه خواهد بود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تحولات عظیمی در حوزه اشتغالزایی رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (چهارشنبه ۲۴ فروردین) در نخستین نشست شورای اشتغال شهرستان اندیمشک، با بیان اينکه امسال توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است اظهار کرد: در سال جدید همچون سال گذشته به اشتغال شهرستان اندیمشک توجه ویژه‌ای خواهد شد و راه‌اندازی بخش دانش بنیان نیز صورت می‌گیرد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: امسال حجم سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک کم‌سابقه خواهد بود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تحولات عظیمی در حوزه اشتغالزایی رخ خواهد داد.

 

وی با اشاره به اينکه در سال گذشته حجم قابل توجهی تسهیلات کم‌بهره توسط بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید به روستائیان هدف و محصول‌محور پرداخت شد اذعان کرد: در سال جاری نیز به موضوع اشتغالزایی در روستاها و مشاغل خانگی توجه ویژه‌ای جهت ارائه تسهیلات خواهد شد.

 

جهانگیری تصریح کرد: امروز اندیمشک به یک شهر مناسب جهت سرمایه‌گذاری تبدیل شده و با توجه به شرایط خاص این شهرستان و حمایت‌هایی که از سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد، بسیاری از سرمایه‌گذاران را ترغیب کرده تا سرمایه خود را به اندیمشک بیاورند و در این شهر اقدام به اشتغالزایی و تولید کنند.

 

وی عنوان کرد: بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید در سال جاری برنامه و طرح‌های بسیار خوبی در حوزه راه‌اندازی و پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های خرد مشاغل خانگی روستائی دارند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه امیدواریم با فرصت شغلی که در سال جاری ایجاد می‌شود، نرخ بیکاری در شهرستان اندیمشک کاهش یابد خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی کارخانجات وشرکت‌های بزرگ در دست احداث، در سال جاری تعداد قابل توجهی شغل برای جوانان جویای کار در اندیمشک فراهم خواهد شد.

 

کد خبر 1165694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha